Hemma.

Hejsan, sitter hemma nu och tråkar.
Kom hem från stan för ett tag sen.
Kan berätta om min dag då.
Först väckte mamma mig så jag gick upp och fixade mig, och jusste jag ska inte sminka mig på hela veckan, men på fredag kväll kan jag det för då ska jag på fest.
Men jaja, sen gick jag till skolan, hade svenska, engelska, matte, idrott, EA och SO.
Sen kom mamma med pengar till mig så jag Jennifer och Marcus gick till ica och sen till bibblan.
Sen köpte jag en glass men den fick man då inte ha för sig själv, jag ville att jennifer skulle äta upp det äckliga ovanpå, och typ då kom Dennis, Erik, Embrett och Elias.
Och Elias tog glassen!
Haha, men aja.. och sen skulle jag med 16:20 bussen hem.
Då tänkte jag : det går säkert förbi vid hållplatsen vid ICA.
Men nej, den gick ifrån torget.. så jag såg bussen där och sprang ifrån dom andra.
Haha, sen hämta jag syrran och nu sitter jag här och väntar på maten.

Pusss på alla glada!

Åh, vad jag saknar mitt långa bruna hår! :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0