Test ''snodde från angelica''

Vad heter du? Nathalie Jonsen 

Har du något smeknamn? Natta, Nattan, Nanna, Gaysen, Nathaluz... det tredje och de sista hatar jag mest!

Är du beroende av något? Emma.

Vad tror folk om dig? Jag vet inte, fråga dom? 

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon. 

Vad säger du för att imponera på någon? Det kan jag också.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ''Ska jag bli blond igen?''

Var bor du? I Säter.

Trivs du där? Hmm, inte världens bästa stad menmen.

Äger du några Converse? Nepp.

Sprit, cider, vin eller öl? När man blir 18 får man dricka det ,ja! 

Brukar du bli för full? Nepp.

Vad har du för mobiloperatör? Tele 2 comviq. 

Är du allergisk mot något? Lögner.

Hur svarar du i mobilen? Hallå, Hej, Nathalie.

Hur många timmar sömn fick du i natt? Så att det räcker.

Sov du ensam? Japp.

Brukar du komma i tid? Jadå.

När mår du bra? Ibland, ibland inte.

När mår du mindre bra? När man förlorar nån.

När blev du fotad senast? Nyss.

Hur känner du dig nu? Trött, men på sjunghumör. 

Vanligaste färg på dina kläder? Heeelt olika.

Vem saknar du? Min älskade kusin Simon och min gammelmormor Signe!

Hade du en bra kväll i går? Jadå.

Favoritdryck på morgonen? Kall obo'y.

Rakar du benen? Ibland.

När brukar du oftast gå och lägga dig? Före midnatt.

Är du blyg? Nej, eller kanske lite ibland. 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kan väl hända.

Vad är det värsta du vet? Döden och orättvisor.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Mellan 50/100 kronor. 

Vad längtar du till? Sommaren.

Vad är det finaste du fått? Mitt liv, alla i min omgivning. 

Hur gammal är du? 12.

Vad samlar du på? Minnen.

Vem ringer du när du är arg eller ledsen? Mamma.

Gillar du golf? Nej, bara för gamla gubbar!

Har du sovit i din egen säng i natt? Japp.

Är det okej att gråta? Ja, självklart!

När grät du senast? I går.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en helt ny gaderob, och ge mamma och pappa 100,000 tusen, resten skulle jag sätta in på banken. 

Bär du glasögon eller linser? Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej,Puma är väl minst lika bra som H&M? 

När går du upp ur sängen en helgmorgon? När jag vaknar.

Har du piercing eller tatuering? Hål i öronen.

Vill du gifta dig? Ja, jag vill ha ett perfekt bröllop med mannen jag älskar mest.

Vill du ha barn? Ja, när jag blir vuxen så. 

Solar du ofta? Steknatta är ju mitt andranamn så? 

Är du bra på att laga mat? Host, hmmmmmm... inte direkt? 

Är du flygrädd? Jag har aldrig flygit men jag har setat i ett plan och jag trodde jag skulle dö!

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.

Vilken är din favoritglass? Kulglass, men calippo funkar minst lika bra! 

Tror du på ett liv efter döden? Jag vet inte, allting kan ju inte bara bli svart?

Vad äter du helst när du ser på film? Ostbågar.

Har du någon fobi? Hästmyggor och sprutor! 

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Dygnet runt-människa.

Vilken ögonfärg har du? Grön/blå.

Har du någon gång gråtit dig till sömns? Har hänt, ja! 

Hur ofta tränar du? När jag har träningar.

Senaste låt du hörde? Leave out all the rest - linkin park. 

Senaste film du såg? A cinderella story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0