DISCODISCODISCO!

Tjaaa, blir disco om ett tag när pappa kommer hem och har skjutsat oss till Hanna :-)
Jag känner på mig att kvällen kommer bli bäst!!
Och vi är såklart snyggggast.
Håll koll efter oss vettja, Fanny vill ju ha ett strul. :-)
Och Hanna och Jakob blire nått emellan kan jag lova ;-)
Om mig ska vi då inte prata om.

Larmnatta är väl mitt namn nu, efter som att smarta jag råkade starta nå jävla tjuvlarm, eller det var Teddy också då.
Det var så här;
Vi var inne i korridoren och då typ sköt Teddy bollen på mig så jag hade ut foten och den bara flög upp på larmskiten, den nuddade ju den typ inte menmen, känsligt lam detdär.
Jag vet inte än om jag får betala men men.

Nu ska jag nog dra och ge datan till Fanny.
Ha en bra frdag sötnosar! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0