Valborg!

Tjenare, dålig uppdatering jag vet!
Men i alla fall.
Jag hade skitkul igår på valborg med Emma och annat folk, bilder kommer senare.

Ligger ute i gräset hemma hos Emma nu och steeeeeeeeeeeeeeeker!
Så himla underbart väder ute ju.
Har nyss varit ute och delat ut reklam och sen köpte vi glass, och ikväll om inte emma ska till sin pappa så ska vi sova i tält ute på gården, nån som kanske vill vara med? :-)

Vissja, jagh fick hem min examensklänning och standklänningen, önskade dock att examensklänningen skulle vart finare.
Menmen, och juste, i slutet av sommarlovet ska jag och Emma pierca näsan!
Tillåtelse av pappa fick man igår!

aja, nu ska jag steka vidare!
Pussn!

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Men det är så fult med piercing i näsan och sen när du tar bort det blir det en ful böld/finne kvar som ärr. Inte så snyggt. Din pappa måste varit full när han gav sitt godkännande.. :P Förresten är du för ung för piercingar, Natha!

2009-05-02 @ 12:14:21
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0